moi, the writer

My photo
We all have stories we will never tell. These are the ones i will
❒ Single ❒ Taken ✔ In a relationship with my Tumblr

7.5.11

eww !

i love working at Famous Amos
I love wrapping gift baskets, i love baking cookies, i love meeting new people, new friends
but there's this one thing that really gets on my nerves
a certain reason why i kinda sorta dread to go to work
my Supervisor. he drives me crazy !
i don't mind having a fussy supervisor, which he isn't. the point is he's soooo "miang"!
dia ni bangla tau tapi dah lama duduk Malaysia.
is it so hard to say "Emira, sana sikit. nak lalu"
kalau tak berapa boleh sopan mcmtu pun takpe, i couldn't care less but the fact that he grabs my arm instead of saying "excuse me"
i'm all like "ew, don't touch me".
okay bukan nak mengada, tp kalau setakat terlanggar tu takpelah kan. i still can consider. tapi ini sampai lebih lebih pulak. punya lah jauh jarak, tapi boleh pulak buat buat terlanggar. eee memang tak lah kan.

lepastu suka suki dia jeee nak bagi bagi my number to his friends. memang tak lah kan eee geramnya lah hai dgn dia ni.
lepastu lepastu this sunday kan mothers day. amboi kemain lagi nak buat ferrero rocher bouquet untuk mummy. not to be rude but sorry, who are you? i'll make one for her myself, thankyou. dah lah balik kerja suka message message tau. eee memang tak lah kan nak reply.

eee macam macam lagi lah perangai dia ni. tp tak larat nak cerita skrng. i'm way too tired, baru habis kerja. so goodnight .

No comments:

Post a Comment